středa 11. prosince 2013

Maminka Paula Walkera šokovala Vina Diesela! To vám vžene slzy do očí!



Slavný hromotluk Vin Diesel má velké srdce. Jakmile se svalovec dozvěděl o smrti svého dobrého kamaráda Paula Walkera, tak neváhal a ihned vyrazil za jeho zdrcenou matkou. Ta ho svými slovy naprosto šokovala.

Svalnatý herec nebyl v době tragické nehody v Kalifornii. Když se ale tuto tragickou zprávu dozvěděl, sedl na letadlo a okamžitě přiletěl do Los Angeles. Tam chtěl podpořit Paulovu rodinu, zvláště jeho matku. Setkání ale nakonec proběhlo jinak, než si představoval.




"Myslel jsem, že bude rodina potřebovat mou sílu, ale když jsem vešel dovnitř a doslova se před nimi zhroutil, bylo jasné, že jsem to já, kdo potřeboval jejich pomoc," uvedl herec Vin Diesel na svém facebookovém profilu.




Paulova matka se o hromotluka postarala, objala ho a řekla mu něco, co nečekal. "Je mi líto, že tě to tak bolí," řekla Vinovi Paulova matka. "Lituji svojí ztráty, ale ty jsi ztratil svou druhou polovinu," dodala statečná matka. To Vina opravdu dostalo!