čtvrtek 16. ledna 2014

NECHUTNÉ! Muž nemá žádný zadek a ještě se tím chlubí na internetu! Pozor, není to hezký pohled!




Pokud pro vás byl muž s dvěma penisy, o kterém psali některá média, silné kafe, toto vás dostane. Dvoupenisák se zřejmě stal pro tohoto muže inspirací a ten svou deformaci začal naplno propagovat v diskuzním fóru.




„Stalo se mi to kvůli cystě poblíž kostrče. Měl jsem několik operací a chirurgové mi museli zadek prostě uzavřít. Abych odpověděl na nejjasnější otázku: moje díra do zadku je jako u všech ostatních. Zadek mám sešitý velmi blízko k ní, ale to vidět určitě nechcete.“ Ano skutečně o tento, jistě obohacující, pohled nestojíme.

„Kakám také stejně jako všichni ostatní. Jenom si musím dávat pozor při utírání, abych si nezašpinil ránu. Ale po osmi letech jsem se to už naučil.“ Kakání je to hlavní!




Dokonce se v diskuzi našli skuteční experti, které zajímalo, jak tato bezprdelnost ovlivňuje zvuk jeho prdů. Odpověď byla jasná: „Ne, ani v nejmenším. Pořád znějí stejně.“

No a my se zatím můžeme těšit na dalšího odvážlivce, který se bude chtít „pochlubit“ s nějakým dalším vylepšovákem.