pondělí 4. listopadu 2013

Neměla na silikony, peníze si vyžebrala od mužů na internetu!



 Amy Kingsborough (23) z Orlanda na Floridě se vždy chtěla stát glamour modelkou. Ale v tom, aby se odhalila před objektivem, ji bránila jedna věc - malá prsa.


Celou pubertu se kvůli tomu trápila. Když začala pracovat, rozhodla se, že si nechá zvětšit poprsí. Z platu zdobičky by si to však nemohla dovolit, a tak začala hledat jiné řešení.

Vytvořila si účet na známé webové stránce, která pomáhá ženám splnit si svoje sny ohledně vylepšení těla. Za 13 měsíců ji poslalo peníze 79 obdivovatelů. Na účet jí přišlo více než 3 000 eur.


Amy si tak konečně mohla nechat vylepšit prsa. Z velikosti A byla najednou velikost D. "Potřebovala jsem změnit svůj život k lepšímu. Nemohla jsem si operaci dovolit, a tak jsem se přihlásila sem. Na místo, kde děvčata sdílejí své příběhy a další uživatelé se mohou rozhodnout, zda jim pomohou své sny splnit" prozradila.


"Moje prsa mi dali víc než sebevědomí a také mou vysněnou práci. Jsem teď šťastnější," pokračuje blondýnka, která si dnes vydělává focením a účastí na akcích i za 74 eur na hodinu.